JM Band logo
JM Band logo

Alle artikler

Hvordan funger bestillingsprocessen?Opdateret 5 months ago

Måske har du lige bestilt hos JM Band for første gang eller du er en tilbagevendende kunde, der har nogle spørgsmål til vores bestillingsproces. Denne artikel dækker de små og store spørgsmål du kan have til hvordan JM Band håndterer din ordre og hvordan din pakke kommer fra os til dig.

Når du har læst denne artikel har du helt styr på:

Hvordan du bestiller fra JM Band

Hvordan du sporer din pakke

Hvad du skal gøre hvis din pakke går tabt eller er beskadiget

Hvordan du returnere en ordre

…og mere. Brug endelig indeks-ikonet i højre side for at navigere rundt i artiklen.

Hvordan bestiller jeg fra JM Band?

Du kan bestille fra JM Band enten direkte fra vores hjemmeside eller ved at kontakte os på [email protected]

Når du skal lave en ordre, skal du blot oplyse dine kontaktoplysninger, hvilke produkter og i hvilken mængde du gerne vil bestille og til sidst hvornår du senest gerne vil have din ordre leveret. 

En ordre kan for eksempel se sådan ud:

1000 papirarmbånd uden tryk, i farven orange, leveret senest d. 4/3/2023 til 

Firma A/S

Tlf: 11 11 11 11

Vejnavn 1, st.

By 1000

Land

Vær opmærksom på at vi kan senest levere den næste hverdag, og at du skal specificere at du gerne vil have din ordre leveret den næste hverdag, når du opretter den hos os.

Kan jeg bestille uden for åbningstid?

På JM Bands hjemmeside kan du bestille alle døgnets timer, hele året rundt. Bestiller du via e-mail, vil disse ordre blive behandlet i løbet af vores almindelig åbningstider:

Mandag-Torsdag: 9:00-17:0 og Fredag: 9:00-15:00

Vi producerer, pakker og sender kun ordrer i vores almindelige åbningstid.

E-mails og bestillinger som kommer uden for vores almindelige åbningstid bliver behandlet den efterfølgende hverdag.

Hvad hvis jeg gerne vil lave et design på en vare?

Hvis du gerne vil designe dit logo eller tekst på en vare, kan du gøre det direkte på vores hjemmeside eller når du laver en bestilling på [email protected]. Her vil vi bede dig om at oplyse nogle specifikationer til dit design, som du kan læse mere i dybde om i denne artikel (link). 

Kan jeg bestille en prøve på et produkt?

Du kan sagtens bestille en prøve på et eller flere af vores produkter. Vi kan sende dig prøver af produkter uden tryk eller med tryk, og du kan også vælge at bestille et custom made tryk vi allerede har lavet, så du kan se kvaliteten og hvordan farverne spiller sammen.

For at bestille en prøvepakke skal du blot kontakte os på [email protected] og angive, at du gerne vil have en prøvepakke, samt hvad den skal indeholde, fx hvis du kun er interesseret i silikone armbånd med tryk. Ligesom med en normal ordre, skal du oplyse os om dine kontaktoplysninger så vi kan sende pakken til dig.

Hvordan sporer jeg min pakke?

Når du har lavet din ordre og den er blevet behandlet, modtager du en bekræftelsesmail med dine ordreoplysninger. Denne e-mail indeholder et sporingsnummer og et link til vores sporingsside.

Du skal blot klikke på sporingsnummerets link, eller indtaste sporingsnummeret på vores sporingsside.

Sporingsoplysningerne er muligvis ikke tilgængelige straks efter du har lavet din bestilling. Det kan tage op til 2 timer før nummeret bliver aktivt i vores system. 

Hvad gør jeg, hvis min pakke går tabt eller ankommer beskadiget?

Hos JM Band stræber vi efter at sikre, at hver ordre når frem til dig i perfekt stand. I tilfælde af, at din ordre går tabt under transporten, bedes du kontakte vores kundeservice hold på chatten på hjemmesiden eller ringe til os på +45 53 76 53 66. Du skal have dit ordrenummer klar hvis du vælger at ringe, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

I det tilfælde at din pakke ankommer til dig beskadiget, bedes du anmelde det til vores kundeservice på info@jmband.dk indenfor 5 hverdage efter modtagelse af ordreren, og inkludere fotos af de beskadigede varer eller pakke.

Vi gennemgår dokumentationen og, hvis det er nødvendigt, arrangerer en erstatning eller udsteder en refundering.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil ændre mine kontaktoplysninger?

Skulle du have behov for at ændre oplysningerne på din faktura, står vi klar til at assistere dig. Du skal blot kontakte os på [email protected] med de nødvendige rettelser til og vi vil straks foretage de ønskede ændringer og fremsende en opdateret faktura til dig, så du kan bekræfte, at alle oplysninger nu er korrekte.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg har ændringer til min ordre? 

Hos JM Band forstår vi, at behov kan ændre sig, og vi er derfor altid åbne for at tilpasse din ordre efter behov. Skulle du ønske at ændre din ordre eller tilføje ekstra produkter, bedes du kontakte os hurtigst muligt på enten [email protected] eller +45 53 76 53 66, så vi kan sikre, at din ordre opdateres efter dine specifikke ønsker.

For tilføjelser til allerede eksisterende ordrer, vil vi oprette en ny ordre for de ekstra produkter. For at gøre processen så smidig som mulig for dig, tilbyder vi gratis forsendelse på den nye ordre og sørger for, at alle dine varer bliver sendt samlet.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at returnere varer købt hos os, bedes du venligst starte processen ved at kontakte os på [email protected], hvor du angiver dine ønsker om at returnere de relevante produkter. Det er muligt at returnere kun dele af din ordre.

Når vi modtager din returpakke, vil vi refundere dig for de produkter, vi har modtaget. Vær opmærksom på, at specialfremstillede varer med eget design ikke kan returneres.

Kan jeg få et returlabel fra jer?

Du kan selvfølgelig få et returlabel fra os. Alt, hvad du skal gøre, er at kontakte os på [email protected] med din anmodning, og herefter vil vi arrangere en returfragt og sende dig en faktura samt en PDF-fil, som du skal printe og vedhæfte på pakken som returetiket.

Vores mål er at gøre din bestillingsproces hos JM Band så problemfri som muligt, fra start til slut.

Har du flere spørgsmål til din bestilling som du ikke kan finde svar på i denne artikel, er du velkommen til at kontakte os på [email protected]



Hjalp denne artikel?
Ja
Nej